Drogerijski proizvodi 'pomeli' luksuzne: Krema od 1,65 eura proglašena najboljom za hidrataciju suhe kože

U testiranju su sudjelovale poznate marke poput Lancômea, Welede i Neutrogene, ali i povoljniji brendovi iz drogerija i diskontnih lanaca poput Lidla i Rossmanna.
Vidi originalni članak

Stiftung Warentest, jedan od najpoznatijih njemačkih instituta za testiranje proizvoda, proveo je detaljan test 14 dnevnih krema za suhu kožu i rezultati su iznenađujući. Pokazalo se da visoka cijena ne jamči nužno bolju kvalitetu, a jedan luksuzni brend potpuno je podbacio.

U testiranju su sudjelovale poznate marke poput Lancômea, Welede i Neutrogene, ali i povoljniji brendovi iz drogerija i diskontnih lanaca poput Lidla i Rossmanna. Cijene testiranih krema kretale su se od svega 1,65 eura do čak 60 eura za 50 mililitara, no upravo su jeftinije opcije zasjale kao iznenađujući pobjednici.

Testiranje je provedeno na 22 žene u dobi između 20 i 70 godina, koje su dva tjedna ujutro i navečer koristile odabrane proizvode. Nakon tog perioda stručnjaci su mjerili razinu hidratacije kože i procjenjivali učinkovitost krema. Rezultati su pokazali da je Neutrogena Hydro Boost Aqua Creme postigla najbolje rezultate kada je u pitanju hidratacija kože, a njezina cijena od 10 eura pokazala se kao dobra investicija. Ipak, najveće iznenađenje bilo je drugo mjesto Lidlove kreme Cien Reichhaltige Tagescreme, koja je s cijenom od samo 1,65 eura pokazala jednako impresivne performanse, dok se Rossmannova Alterra Naturkosmetik Aloe Vera Tagescreme izdvojila kao najbolja opcija među prirodnim kremama.

Nasuprot tome, Lancôme, uksuznog brenda iz kuće L’Oréal, nije opravdao visoku cijenu od 23,10 eura, jer je u testu hidratacije kože postigao tek osrednje rezultate. Osim toga, njegov proizvod, zajedno s brendom Nø Cosmetics, dobio je i loše ocjene zbog prevelikog pakiranja koje ostavlja lažni dojam da sadrži više proizvoda nego što zaista nudi.

Zaključak testiranja jasan je – kvalitetna njega kože ne mora biti skupa, a diskontni i drogerijski brendovi često nude jednako dobre ili čak bolje proizvode od luksuznih marki. Prilikom kupovine isplati se provjeriti recenzije i testove, jer možete pronaći odlične proizvode po povoljnim cijenama, bez potrebe da duboko posežete u džep.

Top 20 korektora koji savršeno prekrivaju sve nedostatke i koži daju porculanski finiš
Stručnjaci odgovorili na vječno pitanje: Može li se crna boja nositi na vjenčanjima?
Još jedna promjena: Jonathan Anderson odlazi iz modne kuće Loewe usred velikih turbulencija u svijetu mode

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci