Potraga za maskarom koja pruža ekstremni volumen, duljinu i intenzitet je završena! Douglas parfumerije predstavljaju inovativnu Douglas Lash Augmented maskaru za još impresivnije trepavice koje će plijeniti pozornost. Najnovija maskara iz Douglas kolekcije osigurava još više volumena i duljine uz dramatičan efekt umjetnih trepavica.
Kao nezaobilazni proizvod unutar svake kozmetičke torbice te dio svakog, makar i najjednostavnijeg make-up looka, maskara je zasigurno jedan od najpopularnijih beauty proizvoda. Različiti beauty brandovi su kroz godine nudili različite odgovore na potragu za savršenom izdržljivom maskarom koja će naglasiti volumen i dužinu trepavica te istaknuti vaše oči. Osluškujući potrebe svojih potrošača, Douglas parfumerije ponudile su rješenje u obliku Douglas Lash Augmented maskare koja će ove godine zasigurno postati vaš tajni saveznik za ljepotu.
Inovativna formula s oligopeptidom koji stimulira rast trepavica daje trepavicama besprijekoran volumen, dok posebno dizajnirana četkica u obliku cvijeta omogućuje jednostavno nanošenje bez stvaranja grudica. Za maskaru će vam svaki vizažist reći da je kruna svakog izgleda, a koliku ulogu u uljepšavanju ima govori i činjenica kako je ponekad dovoljna samo maskara kako bi zablistali. Lash Augmented maskara idealna je za žene koje nemaju vremena posvetiti se šminkanju jer u svega par poteza možete postići efekt umjetnih trepavica - bilo da je riječ o jednostavnom svakodnevnom make-upu ili o posebnoj prigodi, već prvim nanošenjem vaše trepavice postat će nevjerojatno duge i guste.
Vrijeme je da prestanete pristajati na kompromise prilikom odabira maskara koje ne ispunjavaju vaša očekivanja i isprobate novu Lash Augmented maskaru koja pruža impresivne rezultate vidljive već pri prvom korištenju. Sve pripadnice nježnijeg spola razveselit će spoznaja kako Lash Augmented maskaru mogu pronaći u svim Douglas parfumerijama i na Douglas web shopu (www.douglas.hr) po pristupačnoj cijeni od 99,90 kn, pri čemu mogu birati između tri boje – crne, plave i ljubičaste.