Chanel otkrio svoju novu kampanju za Bleu De Chanel

Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL, Scorsese je ponovno iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put.
Vidi originalni članak

Legendarni filmski redatelj Martin Scorsese udružio je snage s glumcem i ambasadorom BLEU DE CHANEL, Timothéejem Chalametom, kako bi otvorili novu eru za ovaj kultni miris. Inspiriran magnetskom privlačnošću i bezvremenskim duhom svježeg, blistavog mirisa, Scorsese i Chalamet stvorili su suvremenu sliku slobodnog, odvažnog i odlučnog samootkrivanja.

Nakon što je 2010. godine režirao prvu kampanju za BLEU DE CHANEL, Scorsese je ponovno iskoristio svoj kreativni genij kako bi prikazao mnoge aspekte čovjeka koji kroji vlastiti put. "U svijetu u kojem nas sjajna svjetla slave obično zaslijepe za stvarnost, Timothée Chalamet portretira čovjeka koji kreće u potragu da pronađe sebe, slijedeći samo vlastiti instinkt, u duboko iskrenoj ulozi napisanoj samo za njega," istaknuo je Scorsese.

Scorsese naglašava kako se svijet promijenio, a slava je danas još ekstremnija nego prije deset ili petnaest godina. Film američkog redatelja istražuje delikatnu ambivalentnost između pretjerane eksponiranosti koja dolazi sa slavom i duboke želje glumca da traži autentičnost u svom zanatu. Scorsese koristi crno-bijelu tehniku kako bi prikazao dualnost između slavne ličnosti i tamne strane lika, dok bljeskovi plave boje, koja simbolizira nadu, pružaju tračak optimizma.

Timothée Chalamet, jedan od najhrabrijih glumaca svoje generacije, portretira čovjeka koji odbacuje fasade i ne boji se pokazati svoju ranjivost kroz čvrstu vanjštinu. Scene su pune kontrasta, prikazujući dualnost između života pod reflektorima i potrage za autentičnošću.

Kampanja kulminira završnom scenom u kojoj se Chalametov lik suočava sa svojom unutarnjom istinom, uronjen u tajanstvenu i karizmatičnu plavu boju. Poruka kampanje, "Pronađi svoju plavu boju, pronađi sebe," odražava poziv na prihvaćanje vlastite suštine i traženje autentičnosti.

"BLEU DE CHANEL ima pravu količinu uvjerenja i intenziteta da predstavi čovjeka koji odbija biti tipiziran. Čovjek koji odbacuje fasade i koji se ne boji dopustiti da se ranjivost pokaže kroz njegovu čvrstu, razoružavajuću vanjštinu," rekao je Olivier Polge, CHANEL-ov parfumer-kreator.

Mini suknja i tenisice o kojima se vode velike rasprave: Divna Sara zna kako spojiti klasiku i trendove
Zanimljiva dama privlačila poglede: 'Pošto sam slikarica, volim sve boje, pa ih kombiniram po svome'
Tajna luksuznog brenda Zimmermann: Odlazak na plažu učinili su glamuroznim unatoč paprenim cijenama

Pogledajte na Diva.hr
Vezani članci
diva.vecernji.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice diva.vecernji.hr slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice diva.vecernji.hr kliknite na "Slažem se".