Baš kad smo mislili da Beyoncé ne može postati poduzetnija i ambicioznija, pjevačica je u objavi na Instagramu najavila skoro izdavanje svog prvog kozmetičkog brenda. Slikana ispred stola za šminkanje bez šminke s komadićem svoje kose i tankim uvijačem u ruci, slika također otkriva asortiman bočica za koje možemo samo pretpostaviti da su laboratorijski uzorci onoga što tek dolazi.
"Koliko vas zna da je moj prvi posao bio čišćenje kose u maminom salonu? Destiny's Child započeli smo nastupajući za klijente dok su si uređivali kosu. Bila sam izložena toliko različitih vrsta poduzetnih žena u njezinom salonu. Iz prve sam ruke vidjela kako načini na koje njegujemo i slavimo kosu mogu izravno utjecati na naše duše. Gledala sam je kako zacjeljuje i služi tolikim ženama. Budući da sam toliko toga naučila na svom putovanju oko kose, oduvijek sam sanjala o tome da nastavim njezino naslijeđe. Jedva čekam da iskusite ono što sam stvarala”, napisala je u objavi.
I kada je u pitanju zvijezdina osobna rutina njege kose, zdravlje i kvaliteta su najvažniji za pjevačicu, kako je prethodno otkrila njezina koloristica Rita Hazan za Harper's Bazaar.
Iako se može činiti da je ova najava došla iz vedra neba, Beyoncé nije prvi put zakoračila u svijetu ljepote, već je izdala svoj željni istoimeni miris Heat 2010., a 2008. bila je ambasador brenda za L'Oreal Paris.