Iako su iza naše proslavljene manekenke Ljupke Gojić Mikić brojne velike kampanje, jedna od onih koje se pamte i koja ju je lansirala u sam vrh svjetskog modelinga svakako je kampanja iz 1996. godine, kad je bila zaštitno lice Pantenea. Ljupka je tad krasila billboarde na Times Squareu, a suradnja je kasnije nastavljena i u Hrvatskoj.
Više od dvadeset godina od legendarne reklame, Pantene je ponovno angažirao Ljupku, no ovog puta željeli su podsjetiti na važnost, toplinu i snagu odnosa između majki i kćeri pa se Ljupka pojavljuje u društvu najstarije kćeri Jane Sienne.
Moja najljepša uloga u životu je uloga modela, ali ne onog na modnim pistama već životnog modela i uzora svojim kćerima. Ženska snaga je u ženama koje nas okružuju, to je i meni samoj bilo jasno prilično rano. Moju je karijeru odmah na početku obilježila i suradnja s Panteneom, brendom koji osnažuje različitost i pomaže da nam lijepa i zdrava kosa daje snagu i samopouzdanje u svim životnim fazama. Jana Sienna i ja smo uživale snimajući kampanju „Snaga je u nama“ što se i vidi iz fotografija te vjerujem da smo uspjele izraziti taj poseban osjećaj i povezanost majke i kćeri, izjavila je Ljupka Gojić Mikić.
Iz Pantenea su rekli kako s ponosom predstavljaju kampanju "Snaga je u nama" jer njome žele podsjetiti na generacije žena koje su utjecale ili utječu na naše živote i na naše izbore. Ljupka i Jana Sienna bile su njihov prvi odabir jer predstavljaju tu neraskidivu poveznicu i modnu zaigranost koja, kako kažu iz Pantenea, od najranije dobi započinje upravo kosom.